2. |
Рвачова І. М. Концептуальний підхід до управління маркетинговою компетенцією підприємств [Електронний ресурс] / І. М. Рвачова // Бізнес Інформ. - 2013. - № 8. - С. 373-378. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2013_8_66 Розглянуто актуальну проблему пошуку й обгрунтування концептуальних положень щодо управління маркетинговою компетенцією підприємств. Мета роботи - обгрунтування концептуального підходу до управління маркетинговою компетенцією підприємства, розробка його ключових компонентів, що визначають спрямованість управлінського впливу та архітектоніку управлінського процесу. Запропоновано концептуальну схему управління маркетинговою компетенцією підприємства, що складається з таких компонентів: об'єкт, предмет, цілі, основні принципи, методи, етапи управління маркетинговою компетенцією підприємств, стратегії, критерії оцінки результативності управління, категоріальний апарат. Обгрунтовано, що управління маркетинговою компетенцією повинно базуватися на таких принципах: клієнтоорієнтованості, конкурентного диференціювання, інформованості, діалогу, адаптивності. Аргументовано, що управління маркетинговою компетенцією підприємств доцільно здійснювати за такими етапами: підготовчий, планування, організаційний, мотивації, контрольний етап.
|