Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (2)Реферативна база даних (2)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Рвачова І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
1.

Рвачова І. М. 
Рейтингування підприємств за рівнем використання маркетингових інноваційних технологій на основі таксонометричного методу [Електронний ресурс] / І. М. Рвачова // Збірник наукових праць Черкаського державного технологічного університету. Серія : Економічні науки. - 2012. - Вип. 32(1). - С. 179-183. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpchdtu_2012_32(1)__42
Попередній перегляд:   Завантажити - 290.997 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Рвачова І. М. 
Концептуальний підхід до управління маркетинговою компетенцією підприємств [Електронний ресурс] / І. М. Рвачова // Бізнес Інформ. - 2013. - № 8. - С. 373-378. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2013_8_66
Розглянуто актуальну проблему пошуку й обгрунтування концептуальних положень щодо управління маркетинговою компетенцією підприємств. Мета роботи - обгрунтування концептуального підходу до управління маркетинговою компетенцією підприємства, розробка його ключових компонентів, що визначають спрямованість управлінського впливу та архітектоніку управлінського процесу. Запропоновано концептуальну схему управління маркетинговою компетенцією підприємства, що складається з таких компонентів: об'єкт, предмет, цілі, основні принципи, методи, етапи управління маркетинговою компетенцією підприємств, стратегії, критерії оцінки результативності управління, категоріальний апарат. Обгрунтовано, що управління маркетинговою компетенцією повинно базуватися на таких принципах: клієнтоорієнтованості, конкурентного диференціювання, інформованості, діалогу, адаптивності. Аргументовано, що управління маркетинговою компетенцією підприємств доцільно здійснювати за такими етапами: підготовчий, планування, організаційний, мотивації, контрольний етап.
Попередній перегляд:   Завантажити - 453.564 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Рвачова І. 
Особливості формування моделі інтегрованої бази даних у сфері управління маркетинговою компетенцією підприємств [Електронний ресурс] / І. Рвачова // Торгівля і ринок України. - 2013. - № 36. - С. 313-321. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tiru_2013_36_36
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.099 Mb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського